вторник, август 10, 2010

Displaying the Celtic knot

Finally.
As I sad, I'm not perfectly happy with the result.
It's fitting perfectly like this the small origami box I made previously - that means it's not very big. First. I'm not happy with the shape. I've press it and tried to make it look more square, but the sides still don't look even. From the moment I started stitching it, I wanted to use the pins I bought from BbArts with it. No actually, from the moment I saw those pins on the site, I thought they should go together with this pattern:
As you see the celtic knot on the pins looks quite the same as the stitched one. I wanted to trim the four edges with them, and probably sew the las one in the middle
Probably because the pins were supposed to be use for scrapbooking, they weren't as sharp as normal ones and couldn't perce the fabric. So I removed the charms and placed them on ordinary pins
Something like this:
I still haven't sewn the middle one, and the side pins can be removed. I don't know if I like it - at least if I like enough to give it as a present.
Btw, with the pins it doesn't fir the box, but I can make a bigger one.
Today there was no stitching. Cause I spent the whole day ripping off like 300 half stitches out of the Spring, becasue of one misplaced stitch. I have to say I'm not too much of perefectionis and I can live with a wrong stitch or twom if it doesn't mess the rest of the design. I still haven't finished ripping them off, it tooks MUCH more time than stitching them. Maybe tomorrow I'll give myself a rest from the Spring and start a small side project, idk...
~~~
Eто го най-накрая и келтския възел. Не съм съвсем доволна от резултата.
Така както е, се събира точно в една от малките кутийки оригами. Не ми харесва формата. Притисках го и се опитвах да направя страните по-равни, да прилича повече на квадрат, но не става. Още откакто започнах да го шия, исках да го украся с карфиците, които взех от BgArts. По-точно - още щом ги видях в онлайн магазина, тази схема изплува в съзнанието ми и реших, че трябва да ги комбинирам. Както се вижда, келтският възел и на двете е еднакъв. Исках да сложа карфиците на ъглите, и евентулно петото да го зашия по средата. Тъй като тези карфички изглежда са предназначени за скрапбуукинг и картички, не са остри и не пробиваха добре плата, затова преместих украсата на обикновени карфици.
Но все още не съм убедена, че ми харесва - или поне дали ми харесва достатъчно, за да го подаря. Карфиците не са закрепени и средното не е пришито още. (Идея, която ми дойде току що - може да пробвам да не са по ъглите, а в средата на всяка страна? ще трябва да опитам) Между другото, със забити карфици не се събира в кутийката, но разбира се мога да сгъна нова.
Днес бродиране от никакъв вид нямаше, защото трябваше да разпоря около 300 бодчета на Пролетта - заради едно сгрешено, което обаче измести всичко. По принцип не съм чак такъв перфекционист и мога да живея с един или два сгрешени бода, ако не пречат на останалото. Но тази грешка я забелязах, когато беше вече твърде късно за оправяне. Все още не съм свършила със скубането и кълцането на старите бодове - отнема доста повече време от това да ги ушия (в случая с противоречие с изказването, че по-лесно се руши, отколкото създава). Това някакси уби временно желанието да работя върху него и сигурно ще си дам един ден почивка от пролетта и ще почна нещо странично, нз - така или иначе свърших възела...

4 коментара:

Zvetanka Shahanska каза...

Ами, на мен ми харесва как се е получило. Доста си е внушителен и красив. Поздрави!

Kttycat каза...

I think the Celtic knots look good.

Emily каза...

I love it, I think its looks amazing!!! The pins are perfect for it!!!

Десислава каза...

Браво! Много ми харесва! Може би да оставиш само карфицата в средата, без тези в ъглите. А може ли да публикуваш схемата, моля.

Related Posts with Thumbnails